AK Parti Şanlıurfa Milletvekili Abdurrahim Dusak sosyal medya hesabı X hesabından yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı: "Kıymetli Şanlıurfalı hemşehrilerim,
Geçtiğimiz hafta Sağlık Bakanlığı Yönetim Hizmetleri Genel Müdürümüz Sayın İsmail Öztürk ile gerçekleştirdiğimiz görüşmede, Şanlıurfa’mızın sağlık altyapısının güçlendirilmesi amacıyla merkez ve ilçe devlet hastanelerimizin ihtiyaç duyduğu branşlarda hekim kadrosu taleplerimizi kendilerine ilettik.
Hemşehrilerimizin sağlık hizmetlerine daha hızlı, daha etkin ve daha nitelikli şekilde erişebilmesi için şehrimizin sağlık alanındaki ihtiyaçlarını yakından takip ediyor, ilgili kurumlarımız nezdinde girişimlerimizi kararlılıkla sürdürüyoruz. Her şey Şanlıurfa için."