Geçtiğimiz sezon Şanlıurfa Süper Amatör Ligi'nde şampiyon olarak büyük bir başarıya imza atan ve yeni sezonda Şanlıurfa'yı Bölgesel Amatör Lig'de temsil edecek olan Bozova Spor'da, Başkan Ömer Yıldırım güven tazeleyerek görevine devam etti.
Seçimin ardından açıklamalarda bulunan Başkan Ömer Yıldırım, kendisine destek veren tüm delegelere teşekkür ederek, yeniden seçilmenin kendisi için büyük bir sorumluluk olduğunu söyledi.
Yıldırım, "Bozova Spor'u Bölgesel Amatör Lig'de en iyi şekilde temsil etmek için çalışacağız. Bugün itibarıyla yeni sezon hazırlıklarına başlıyoruz. İlk olarak teknik direktörümüzü belirleyecek, ardından transfer çalışmalarımıza hız vereceğiz. Bozova halkı şundan emin olsun; kulübümüzü hak ettiği yerlere taşımak için gece gündüz çalışacağız" dedi.
Yeni sezona güçlü bir kadro ile girmeyi hedefleyen Bozova Spor'da gözler şimdi teknik direktör ve transfer çalışmalarına çevrildi. Başkan Ömer Yıldırım'ın liderliğinde sarı-yeşilli ekibin Bölgesel Amatör Lig'de nasıl bir performans sergileyeceği merakla bekleniyor.