Yazmacı, sosyal medya hesabından Viranşehir-Kızıltepe kara yolunda başlatılan yol yapım ve yenileme çalışmasına ilişkin kısa bir görüntü paylaştı.
Görüntülerde asfaltın yerinden sökülerek yeni asfalt yapılması için çalışma yapıldığı görüldü.
Yazmacı, paylaşımında müjdeyi vererek, çalışmaların bugün başladığını belirtti.
Yazmacı, açıklamasında şu ifadeleri kullandı:
"Şanlıurfa’mızın ulaşım altyapısını güçlendirecek önemli projelerde çalışmalar başladı.
Viranşehir–Kızıltepe Yolu’nda yapım ve yenileme çalışmaları bugün başladı.
Yoğun ağır taşıt trafiği ve son dönemdeki yağışlar nedeniyle yıpranan kesimlerin yenilenmesine yönelik ekipler sahada çalışmalarına sürdürüyor.
Şanlıurfamızda gerçekleştirdiğimiz ulaşım yatırımları ulaşım güvenliğinin artırılmasına, ticaretin güçlenmesine, trafik yükünün azaltılmasına ve bölgemizin kalkınmasına önemli katkılar sağlayacak.
Başta Ulaştırma ve Altyapı Bakanımız Sayın Abdulkadir Uraloğlu olmak üzere, Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığımıza, Karayolları Genel Müdürlüğümüze, Bölge Müdürlüğümüze ve emeği geçen tüm kurumlarımıza hemşehrilerim adına teşekkür ediyorum.
Şanlıurfa’mıza, Viranşehir’imize ve bölgemize hayırlı olsun."