Kültür Sanat ve Sosyal İşler Müdürlüğünce Siverek Kalesi'nde düzenlenen programda, bölgenin önemli dengbêj ve stranbêjleri sahne alarak eserlerini seslendirdi.
Vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği etkinlikte, dengbejlik geleneğinin yaşatılması ve gelecek nesillere aktarılması amaçlandı.
Sanatçılar seslendirdikleri eserlerle izleyicilere unutulmaz bir gece yaşatırken, katılımcılar da türkülere eşlik etti.
Programda Mustafa Yüksekkaya, İsmail Daroğun, Mahsun Kılıç, Seydo Karakol, Ömer Hamo, Zülfikar Barut, İzzeddin Qamişek, Sinan Ekinci, Mehmet İstek ve Mustafa Toraman sahne aldı.
Dengbej Evi Sorumlusu Mustafa Yüksekkaya, şunları söyledi:
"Biz bu akşam Siverek kalesinde dengbej programı düzenledik. Çok güzel bir program oldu ve vatandaşlarımız yoğun bir ilgi gösterdi. Bizlere bu imkanı sağlayan Belediye Başkanımız Ali Murat Bucak'a sonsuz teşekkür ediyoruz. Bu akşamki programın amacı dengbejlik geleneğinin yaşatılması ve gelecek nesillere aktarmaktır."
Etkinliğin sonunda vatandaşlar, kültürel mirasın yaşatılmasına katkı sunan organizasyon dolayısıyla Siverek Belediyesine teşekkür ederek benzer programların sürdürülmesini temenni etti.