Sabah saatlerinde Viranşehir’de otomobil ile çarpışan otobüsün yoldan çıkarak akaryakıt istasyonuna devrilmesi sonucu meydana gelen trafik kazasında 2 kişi öldü, 25 kişi de yaralandı.

Siverek'te Öğrencilere Karne Hediyesi Dağıtıldı
Siverek'te Öğrencilere Karne Hediyesi Dağıtıldı
İçeriği Görüntüle

Yaralıların bir kısmı kazanın ardından Viranşehir Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Burada ilk müdahaleleri acil serviste yapılan yaralılar, daha sonra servislere alındı.

Olayın ardından Kaymakam Önder Koç, hastaneye giderek yaralıları ziyaret etti.

Bütün yaralıları tek tek gören Koç, doktorlardan yaralılardan sağlık durumu hakkında bilgi aldı.

Koç, yaralılara geçmiş olsun dileklerini de ileterek, vefat edenlere de rahmet diledi.