Bazı temaslarda bulunmak üzere Ankara'ya giden Mutlu, MHP Genel Merkezi'nde Genel Başkan Devlet Bahçeli'yi ziyaret etti.
Ziyarette Mutlu, Bahçeli'ye Göbeklitepe'nin çizildiği bir tablo hediye etti.
MHP İl Başkanlığı'ndan ziyarete ilişkin yapılan açıklamada, şu ifadelere yer verildi:
"Şanlıurfa İl Başkanımız Sayın Ecz. Osman Mutlu, Bilge Liderimiz, Genel Başkanımız Sayın Devlet Bahçeli'yi ziyaret ederek hayır dualarını emir ve talimatlarını alma bahtiyarlığına erişmiştir. Kıymetli büyüğümüz Türkmen beyi Sayın Genel Başkanımıza şükranlarımızı arz ediyor, Cenab-ı Allah'tan kendilerine sağlık ve afiyet diliyoruz. Liderimizin izindeyiz, emrindeyiz."





