Viranşehirli Nebati kardeşler, Yeni Mahallede yıllardır ilçenin su ihtiyacını karşılayan 5 nolu parselde adlarına kayıtlı 2 bin 242 metrekareden oluşan su deposu arsasını Viranşehir Belediyesi’ne bağışladı.

Şanlıurfa Sıcağında Gıda Zehirlenmesi Vakaları Artabilir, Önemli Uyarılar Geldi
Şanlıurfa Sıcağında Gıda Zehirlenmesi Vakaları Artabilir, Önemli Uyarılar Geldi
İçeriği Görüntüle

Tapu Müdürlüğü’nde gerçekleşen devir teslim töreninin ardından konuşan Nebati Kardeşler, bağışladıkları arsanın Viranşehir Belediyesi’ne ve ilçe halkına hayırlı olmasını dilediler.

Viranşehir Belediye Başkan Yardımcısı Süleyman Çelik ve İmar ve Şehircilik Müdürü Hıdır Çakar da, Viranşehir Belediyesi’ne arsa hibe eden İş İnsanları Fethi ve Nezir Nebati’ye teşekkür plaketi verdi. 

Bağışlanan arsanın hizmet için kullanılacağını belirten Viranşehir Belediye Başkanı Salih Ekinci ise, “Uzun yıllardır ilçemizin su ihtiyacını karşılayan Su Deposu arsasını Viranşehir Belediyemize bağışladığından dolayı Nebati kardeşlere teşekkür ediyor, sağlıklı uzun ömürler diliyorum” dedi.