Çalıştığı her ilde iz bırakan ve her yerde sevgi eken Haliliye Kaymakamı Dr. Muhammed Serkan Şahin, "Aziz Haliliyeli Hemşehrilerim," başlığı ile yayınladı veda mesajında şu ifadeleri kullandı; "Büyük bir onur ve gururla yürüttüğüm Haliliye Kaymakamlığı görevimden ayrılırken; geriye dönüp baktığımda, en büyük kazancımın gönüllerde yer edinebilmiş olmak olduğunu görüyorum.
Görev süremiz boyunca devletimizin vakarını, milletimizin emanetini ve kamu hizmetinin kutsiyetini daima en üstte tutarak; adaletle, samimiyetle ve gayretle çalıştık. Her zaman vatandaşımızın yanında olmaya, her kapıyı çalmaya, her gönle dokunmaya gayret ettik.
Bu süreçte desteklerini esirgemeyen başta Sayın Valimize, milletvekillerimize, belediye başkanlarımıza, yargı mensuplarımıza, güvenlik güçlerimize, kamu kurum ve kuruluşlarımızın değerli yöneticilerine, muhtarlarımıza, sivil toplum kuruluşlarımıza ve basın mensuplarımıza teşekkür ediyorum.
En büyük teşekkürüm ise; bizleri bağrına basan, sevgisini ve duasını her zaman hissettiren kıymetli Haliliyeli hemşehrilerimizedir.
Makamlar gelip geçicidir; kalıcı olan, samimiyetle kurulan gönül bağları ve ardında bırakılan güzel izlerdir. Eğer bir tebessüme vesile olabildiysek, bir gönülde yer edinebildiysek, bunu hayatımın en değerli kazanımlarından biri olarak göreceğim.
Hakkınızı helal edin. Benim varsa hakkım, sonuna kadar helal olsun.
Rabbim, devletimize ve aziz milletimize hizmet etmeyi bundan sonra da aynı inanç, aynı azim ve aynı sorumluluk bilinciyle nasip etsin.
Kalın sağlıcakla… Allah’a emanet olun."




