TMMOB Şehir Plancıları Odası Şanlıurfa İl Temsilci Mehmet Selim Açar, yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı: "Değerli Şanlıurfalı hemşehrilerim;

12 yıldır büyük bir onur ve sorumlulukla yürüttüğüm TMMOB Şehir Plancıları Odası İl Temsilciliği görevimi bu görevin bir bayrak yarışı olduğu inancıyla genç meslektaşlarıma devretmiş bulunuyorum.

Bu süreçte, kadim şehrimiz Şanlıurfa’nın gelişimi, korunması ve geleceğe daha güçlü taşınması adına birlikte düşünmenin, üretmenin ve dayanışma içerisinde mücadele vermenin gayreti içinde olduk.

Yapılan her çalışmada ve elde edilen her kazanımda, Şanlıurfa’ya duyulan ortak sevginin ve sorumluluk bilincinin önemli bir payı vardı.

Görevler geçicidir; esas olan şehrimize ve insanımıza hizmet etme anlayışının devam etmesidir. Bu nedenle, görevi devrettiğim meslektaşlarımın aynı azim ve kararlılıkla çalışarak Şanlıurfa’mızı daha ileri noktalara taşıyacaklarına yürekten inanıyorum. Bu noktada desteklerim her zaman kendileriyle olacaktır.

Şanlıurfa'da Elektrik Akımına Kapılan Demir Ustası Hayatını Kaybetti
Şanlıurfa'da Elektrik Akımına Kapılan Demir Ustası Hayatını Kaybetti
İçeriği Görüntüle

İnsanın kendisini yetiştiren şehre, ülkesine ve insanlığa borcu olduğu şiarıyla, kadim şehrimizin daha yaşanabilir, daha müreffeh bir geleceğe ulaşması için gereğini hissettiğimde bu şehrin evladı olarak katkı sunmaya ve sorumluluk almaya devam edeceğim.

Bu vesileyle görev sürem boyunca şehrimiz için verdiğimiz mücadeleler de varlığını hissettiren, yanımda duran, dualarıyla güç veren tüm hemşehrilerime, çalışma arkadaşlarıma, ortaklaşmamız gereken zamandan feragat eden aileme şükranlarımı sunuyor, bugüne kadar vermiş oldukları destek ve güven için teşekkür ediyorum. Birlik ve beraberliğimizin daim olması temennisiyle, hepinizi saygı ve muhabbetle selamlıyorum."